Sałatka na bazie kaszy z fetą i granatem


Sałatka z kaszy pęczak z fetą i granatem 

Składniki na 4 porcje:
1 torebka kaszy owsianej pęczak
1 marchewka
3 łyżki nasion granatu
50 g sera feta
garść natki pietruszki
łyżka masła/oliwy/oleju
3 rzodkiewki
szczypta pieprzu




Przygotowanie:

Kaszę gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu (Ja gotowałam trochę dłużej). Wyciągamy kaszę z woreczka i studzimy rozłożoną na talerzyku. Ostudzoną polewamy łyżką tłuszczu, posypujemy pieprzem i mieszamy. 
Marchewkę kroimy w zgrabne kawałeczki (u mnie kształt bliżej nieokreślony), wkładamy do garnka, patelni czy czegokolwiek, zalewamy szklanką wody i gotujemy, aż będzie al dente. 
Fetę kruszymy, rzodkiewki kroimy w plasterki, pietruszkę siekamy. 
Bierzemy duży, ładny talerz i rozkładamy na nim kaszę, na niej umieszczamy kawałki marchewki, układamy rzodkiewkę, posypujemy fetą oraz pietruszką i zwieńczamy nasionami granatu.

Możemy zajadać!

Komentarze

  1. Uwielbiam połączenie fety i kaszy. Ja robiłam podobną sałatkę, ale z pieczonym burakiem. Kolorystycznie wyglądała podobnie. Aczkolwiek pomysł z granatem jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasza z fetą i granatem mogłyby same tworzyć sałatkę są takie dobre :)

      Usuń

Prześlij komentarz